wtorek, 15 września 2015

Dzień dobry

Witam wszystkich na moim blogu "Kino i serial", którzy kochają filmy i seriale przynajmniej w połowie tak jak ja.

Blog ten stworzyłem z myślą o podzieleniu się wspaniałą pasją jaką jest kino i serial. Serial to oczywiście w telewizji, ale filmy to przede wszystkim w kinie. Na filmie należy się skupić co można zrobić tylko w kinie. A w domu? Jak można się skupić w domu kiedy do drzwi dzwoni sąsiad by pożyczyć jajka albo żona akurat idzie przed ekranem z klamerkami by powiesić pranie?

Od dzisiaj każdego tygodnia będą się tutaj pojawiać moje wpisy dotyczące filmów i seriali, nowości filmowe ( w każdy piątek ) wraz z premierami w polskich kinach i nie tylko, informacje ze świata filmu, trailery czyli zwiastuny, informacje o festiwalach itp.

Każdy omawiany film będzie opatrzony plakatem, opisem filmu wraz z gatunkiem, obsadą oraz zwiastunem, który będzie można obejrzeć poniżej. Nie będzie natomiast recenzji filmu bo sam nienawidzę gdy ktoś zdradza mi jak się dany film skończył więc sam tego nie będę robił. Mogę ewentualnie napisać co mi się nie podobało, ale to wszystko.

Uwielbiam wszystkie gatunki filmowe wiec mam nadzieję, że każdy znajdzie tutaj coś dla siebie czy to z kina amerykańskiego ( czyli najbardziej popularnego ) czy też europejskiego.

Wszystkich zainteresowanych dodatkowo odsyłam do działu "O mnie" i zapraszam na kinoiserial.blogspot.com oraz na mój drugi blog poświęcony muzyce http://muzykazplyt.blogspot.com/


Pozdrawiam

OSKAR PENDYK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz