poniedziałek, 21 września 2015

Film roku

Ten obok to oczywiście nie ja choć ktoś uparty być może znajdzie kilka podobieństw:-) To oczywiście amerykańska nagroda filmowa "Oscar" za najlepsze dokonania za dany rok.

Co roku od ponad 20 lat robię sobie podsumowania mijającego roku. W pewnym zeszycie w którym zapisuję wszystkie potrzebne mi informację co roku dodaję kartkę opisaną jako "Film roku" a na niej 10 najlepszych według mnie filmów za miniony rok.

Tutaj nie zawsze są to filmy wydane w roku ich podsumowywania. Z muzyką jest inaczej: płytę zamawiam w internecie bądź kupuje w sklepie, słucham, oceniam i dodaje do podsumowania. Z filmem jest gorzej ponieważ nie wszystkie filmy do nas docierają a ich kupić na DVD nie można bo najpierw premiera w kinie itd. a więc jeśli film mający swoją premierę na świecie np. w grudniu 2015 ja obejrzę dopiero w styczniu czy w lutym 2016, dodam go do podsumowania "Film roku 2016".

Czy ktoś też takie podsumowania prowadzi? Jestem bardzo ciekaw.

U góry pojawił się nowy dział "Film roku", w którym opublikuje moją listę najlepszych według mnie filmów za dany rok. Podsumowanie pojawi się pod koniec roku.

Jednocześnie zachęcam do odwiedzania mojego drugiego bloga http://muzykazplyt.blogspot.com/ , który poświęcony jest muzyce a dokładniej mojej pasji kolekcjonowania płyt zarówno kompaktowych jak i winylowych. I tam - analogicznie - zachęcam do wybierania "Płyty roku".

Pozdrawiam

OSKAR PENDYK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz